Perubahan



Tadi pergi belek belek blog. Mengimbau kembali nostalgia lama lah katakan .
Ade setengah tu tak lalu nak bace ! kalo aku yg sekarang ni bace , aku cop budak nie

" sahih gedik "

Kan aku dah mengate kat aisyah jr dah nie.
#nak buat macam mane gedik sangat #

aceh ~ mengutuk aisyah jr skali orang bace entry aku sekarang pun kate aku gedik .

Macam nak delete tapi rase seronok jugak nanti nak ketawakan diriku yang dulu bila dah besor nanti .
terbatal lah niat aku.~~

Konklusinyer kan

Aku pun tak tahu ape fungsi aku tulis post panjang panjang ni. Saje nak bercerite pengalaman aku belek blog .

minta maaf kerana telah membazirkan 15 saat anda membaca entry nieh .
(jangan nak kate lebih dri 15 saat ! aku set gune stopwatch tadi ) <--nampak sangat x de keje


Kalo anda perasan , saye telah meletakkan foto doraemon di atas? Mengapa ? apa motifnya?

sebab Doraemon ada Mesin Cahaya Masa!
hebat kan! korang ada? ha3..


Comments

Popular Posts