Ohaiyogozaimas!

Assalamualaikum 

 sem 2 nie kira aku sangat beruntung sebab roomate aku semua bebaik belaka , dan jugak 3/4 tu classmate aku sendiri , so fasa awkward dan hipokrit baik tu memang tak berlaku langsung la which allow aku untuk lebih selesa dengan keadaan sekeliling dengan lebih cepat.(ni sangat penting untuk aku sebab aku nie jenis yg amik masa berbulan before aku boleh tunjuk bebetul perangai aku yang sebenar , most of the time aku akan jadi seorang yang introvert dan akan bercakap dengan a few close friends je .sigh )

untuk sem 2 nie aku ingat nak berubah ke arah yang positif sikit kot memandangkan result sem1aku yang very average tu so aku rasa i have to do something about my lifestyle dekat sana . antara benda yang aku nak cuba ubah semasa sem 2 ni and insya allah forever is

  • lebih dekat dengan Allah 
  • baca newspaper online everyday 
  • tak tidur lepas subuh
  • kurangkan berjimba
  • study banyak sikit :) 

doakan yang terbaik untuk aku pehlisssss... arigato !

Comments

Popular Posts