14 June, 2010

PENANG IS SPLENDID!!!






Harituh iaitu hari jumaat kitorang pergi Pulau Pinang.(tempat tumpahnya darahku huhuhu ) kitorang keluar rumah pagi.Sampai tengah hari makan dekat Subaidah nasi kandar.wow!!!memang kau ah nasi kandar die..sedap sehingga menjilat jari .Harganye pun tak mahal sangat.kemudian kitorang pergi cari hotel.kitorang menginap di hotel hydro batu feringghi.After check in kitorang pergi Gurney plaza.....penat jalan tp best lah ..yang die yg highlight nyer..kitorang nak pergi cari kedai makan yang orang melayu punya..subhanallah susahnye nak jumpe..round 2 sekitar kawasan tuh .tak jumpe .last 2 jumpe lah satu restoran tuh ...sedap gak ah ...kedai tuh memang semangat world cup gile...bola bergantung gantung dengan lagunya lagi...kitorang balik dalam pukul 10 : 3 0 cam tuh ..masuk hotel tgk bola


RSA VS MEXICO
GO MEXICO !!!!!!!!
tengok result seri kan??
tak tengok habis sebab tertidor...

esok tengah harinya kami balik tp singgah rumah kawan mama ..kenduri kahwin ..
lambat kitorang sampai pukul 5 ..yang anehnya ramai lagi orang yang datang kenduri tuh lambat dari kitorang ..ingatkan kitorang yang last....
tu je lah kowt yang larat "beta"type disini sebab video kat youtube dah memanggil manggil nie..
k lah
bye!!!!!!!

No comments:

Post a Comment